ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - 8 تا 17

کارخانه تولید سیلیکون

کارخانه تولید سیلیکون ایران بسپار سیلیکون تولید کننده انواع محصولات سیلیکونی، اعم از شیلنگ سیلیکونی، نوار سیلیکونی، تسمه سیلیکونی و اورینگ سیلیکونی است. این کارخانه بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید محصولات سیلیکونی را داراست. گروه تولیدی صنعتی ایران بسپار سیلیکون در شهرک صنعتی شمس آباد واقع است. هدف این مجموعه تولید محصولات با کیفیت و با بروزترین دستگاه های روز دنیا است که بالاترین حد کیفیت را برای ارائه به مشتریان خود به کار می برد.

کارخانه تولید سیلیکون ایران بسپار سیلیکون با بهره مندی از کارخانه ای مدرن و مجهز به پیشرفته ترین سیستم ها، آزمایشگاه های پلیمر، برق، شیمی و ماشین آلات تمام اتوماتیک و منحصر به فرد، یکی از کارخانه های برتر در زمینه تولید سیلیکون است. این کارخانه تولید سیلیکون با خطوط تولید پیوسته اکسترودری با ظرفیت بالا و تمام اتوماتیک، پیشرفته ترین و با دقت ترین تجهیزات مولدینگ و تجهیزات انجام انواع آپارات محصولات در ابعاد و مقیاس های مختلف این گروه را در تولید محصولات سیلیکونی با کیفیت و دقت بالا و قیمت کاملا رقابتی توانمند ساخته است.

محصولات سیلیکونی

کارخانه تولیدی سیلیکون ایران بسپار سیلیکون توان تولید تمام محصولات زیر با کیفیت را داراست. تمام مواد اولیه سیلیکونی این کارخانه از کشور های آلمان، چین و کره جنوبی را است.

تماس با کارخانه تولید سیلیکون ایران بسپار سیلیکون

برای تماس با کارخانه تولید سیلیکون گروه تولیدی صنعتی ایران بسپار سیلیکون می توانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید :آدرس کارخانه : تهران، بعد از اتوبان تهران-قم، بعد از فرودگاه امام خمینی (ره)، شهرک صنعتی شمس آباد
شماره تماس :021-56236713021-56236714021-56236718
شماره موبایل :09125707964