ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - 8 تا 17

خرطومی نسوز PVC

لوله خرطومی نسوز یکی از وسایلی است که در لوله‌کشی ساختمان استفاده می‌شود. این محصول یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای لوله‌کشی برق ساختمان است.

از خرطومی نسوز پی وی سی برای عبور دادن تمامی سیم‌های برق استفاده می‌شود. بنابراین استفاده از این لوله خرطومی برای عبور دادن سیم‌های برق مطمئن‌ترین و امن‌ترین راه می‌باشد.

خرطومی PVC از گرانول PVC تولید می‌شود. بعلاوه مواد شیمیایی دیگری نیز در ساختار آن بکار رفته است. این مواد شیمیایی برای استحکام بیشتر خرطومی پی وی‌ سی در مقابل حرارت، فشار و کشیدگی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی خرطومی نسوز PVC، غیر قابل اشتعال بودن آن است. این ویژگی جلوی بیشتر خطرهای احتمالی را خواهد گرفت. این محصول قابلیت تحمل دما تا 60 درجه سانتی‌گراد را داراست.

گروه تولیدی صنعتی ایران بسپار سیلیکون با کسب مجوزهای لازم و استانداردهای مربوطه، اقدام به تولید این محصول بسیار مهم کرده است.

ویژگی های لوله خرطومی نسوز  PVC چیست؟

این لوله نشکن و قابلیت ارتجاعی دارد. این بدین معناست که به راحتی می توان آن را در پیج و خم‌های دیوارهای ساختمان استفاده کرد. این ویژگی باعث شده است که به سرعت فرایند نصب آن صورت پذیرد.

همانطور که قبلا عنوان شد، خرطومی PVC تحمل دما تا 60 درجه سانتی‌گراد را دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این لوله پی وی سی، قابلیت تحمل بالای آن در مقابل فشار است. خرطومی پی وی سی قابلیت تحمل فشار تا 750 نیوتن را دارد.

  • نشکن
  • قابل ارتجاع
  • غیر‌قابل اشتعال (نسوز)
  • تحمل فشار 750 نیوتن نیرو
  • تحمل رنج دمایی تا 60 درجه سانتی‌گراد

موارد مصرف خرطومی نسوز پی وی سی چیست؟

خرطومی نسوز در برق کشی تمام ساختمان‌های مسکونی، تجاری و غیره کاربرد دارد. همچنین از خرطومی نسوز پی وی سی در تابلو‌های فشار قوی و ضعیف می‌توان استفاده کرد.

  • کاربرد در تابلو‌های برق فشار قوی و ضعیف
  • قابل اجرا در کلیه سازه‌های بتنی و فلزی (اعم از سقف، دیوار و کف)

خرید لوله خرطومی نسوز پی‌ وی سی

برای خرید خرطومی نسوز PVC می توانید با استفاده از صفحه تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

گروه تولیدی صنعتی ایران بسپار سیلیکون بهترین کیفیت ممکن را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار می‌دهد.