ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - 8 تا 17

شیلنگ سیلیکونی رنگی صنعتی

این مجموعه از شیلنگ‌های رنگی دارای دیواره‌های ضخیم است، از لاستیک سیلیکونی همه منظوره ساخته می‌شود و برای استفاده در سطوح خلاء بالا مناسب است. شیلنگ‌های سیلیکونی رنگی صنعتی در رنگ‌های متنوعی موجود هستند. از جمله کاربردهای دیگر این شیلنگ‌ها استفاده در صنعت برق برای سیم کشی کابل‌های برق است.

این نوع شیلنگ‌های سیلیکونی برای استفاده در کاربردهایی که نیازی به شیلنگ‌های فشار بالا یا خلوص ترکیب در سطح بالایی ندارند، مناسب هستند. علاوه بر این، به دلیل خواص حرارتی و انعطاف پذیری عالی، می‌توان از آن در اکثر لوازم خانگی و برنامه‌های سرگرمی یا کارگاهی استفاده کرد.

کاربردهای شیلنگ‌های سیلیکونی صنعتی

لوله سیلیکونی دارای خواصی است که استفاده از آن را در زمینه پزشکی مناسب می‌سازد. تمیز کردن شیلنگ‌های سیلیکونی کاری بسیار سخت است. یکی از مهمترین خواصی که شیلنگ‌های سیلیکونی از نظر پزشکی نشان می‌دهند، زیست سازگاری آن‌ها است. این بدان معنی است که برای بافت‌های زنده مضر و سمی نیستند، همچنین بعید است که واکنش آلرژیک ایجاد کنند. این امر این شیلنگ‌ها را به ماده‌ای محبوب برای استفاده در ایمپلنت‌های پزشکی، درن‌ها، کاتترها، لوله‌های تغذیه و سایر محصولات پزشکی که دارای زیست سازگاری به عنوان یک نیاز کلیدی هستند تبدیل می‌کند.

استفاده از شیلنگ‌های رنگی صنعتی در تجهیزات الکترونیکی و خودرو

شیلنگ سیلیکونی رنگی صنعتی به عنوان عایق الکتریکی بسیار عالی است و برای استفاده الکترونیکی در چندین صنعت مناسب و بیشتر برای عایق کاری قطعات الکتریکی در محفظه‌های خودرو استفاده می‌شود.

شیلنگ‌های سیلیکونی رنگی صنعتی در خودرو

از آنجایی که لوله سیلیکونی غیر سمی است و دارای سطح داخلی و خارجی صاف است، بیشتر در سیستم‌های تصفیه و تصفیه آب استفاده می‌شود.

استفاده شیلنگ سیلیکونی رنگی در فرآوری مواد غذایی و لبنیات

شیلنگ‌های سیلیکونی رنگی صنعتی در تجهیزات پردازش لبنیات، توزیع نوشیدنی و سایر کاربردهای صنایع غذایی که به مواد استریل و انعطاف پذیر با تحمل شیمیایی و حرارتی بالا نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از شیلنگ‌های رنگی صنعتی در هوافضا

در صنعت هوافضا، شیلنگ‌های سیلیکونی به طور گسترده در تجهیزاتی مانند کنترل آب و هوا برای سیستم‌های انتقال استفاده می‌شود. از آنجایی که شیلنگ‌های سیلیکونی دارای استحکام کششی، انعطاف پذیری و مقاومت دمایی بالایی هستند، از آن‌ها برای آب بندی وکیوم در وسایل نقلیه و هواپیماها نیز استفاده می شود.

سایر کاربردهای لوله سیلیکونی در زیر ذکر شده است:

  • سیستم های خنک کننده در خودروها
  • لوله رنگی سفارشی
  • جریان / مجرای هوا
  • دستگاه های هوای آکواریوم
  • کاربردهای صنعتی همه منظوره

خرید شیلنگ های سیلیکونی رنگی

گروه تولیدی صنعتی ایران بسپار سیلیکون تولید کننده انواع محصولات سیلیکونی، اعم از شیلنگ سیلیکونی، نوار سیلیکونی، تسمه سیلیکونی، اورینگ سیلیکونی و قطعات سیلیکونی می باشد. جهت سفارش و خرید شیلنگ سیلیکونی رنگی با شماره های زیر تماس بگیرید.