ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - 8 تا 17

شش مزیت لوله و شیلنگ سیلیکونی سفارشی

شیلنگ‌‌های سیلیکونی انعطاف پذیر معمولا به دلیل ویژگی انعطاف پذیری بسیار بالا معروف هستند. این شیلنگ‌ها در بسیاری از صنایع از جمله پزشکی، تولید، لبنیات، تجهیزات الکترونیکی، خودروسازی و تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل ماندگاری طولانی، در برابر درجه حرارت شدید و تخریب اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

انعطاف‌پذیری شیلنگ‌های سیلیکونی

مزیت انعطاف پذیری را در مورد صنایع تولیدی نمی‌توان دست کم گرفت. ویژگی انعطاف پذیری لوله‌های سیلیکونی سفارشی تضمین می‌کند، که لوله شکسته یا سفت نمی‌شود.

مقاومت در برابر دما و نوسانات شدید

همانطور می‌دانید شرایط آب و هوا غیرقابل پیش بینی است. ممکن است تابستان‌ها هوا بسیار گرم و زمستان‌ها بسیار سرد باشد. این نوسان دما پتانسیل ایجاد خرابی در موادی را که با دما منبسط و منقبض می شوند، را دارد. لوله‌ها و شیلنگ‌های سیلیکونی سفارشی در برابر این شرایط و نوسانات دما بسیار مقاوم هستند.

استحکام فوق العاده بالا

استفاده مداوم از هر نوع ماده‌ای منجر به خراب شدن آن می‌شود. به عنوان مثال، هرچه بیشتر با ماشین خود رانندگی کنید، سریع‌تر فرسوده می‌شود. شیلنگ‌ها و لوله‌های سیلیکونی سفارشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مستحکم بوده و دارای استحکام کششی بسیار بالایی هستند. این ویژگی تضمین می‌کند که لوله‌ها و شیلنگ‌های سفارشی می‌توانند در برابر استرس بالا، صنایع با ترافیک زیاد، از جمله تولید و خدمات غذایی مقاومت کنند.

انعطاف پذیرتر

بسیاری از ما می دانیم که لاستیک، زمانی که گرم یا سرد شود، می تواند بشکند. این شکستگی منجر به شکست کامل قطعات یا فرآیندها می‌شود. شیلنگ‌ها و لوله‌های سیلیکونی سفارشی محصولی انعطاف پذیرتر از لاستیک معمولی ایجاد می‌کنند. این کیفیت به این معنی است که می توانند فشارهای بالا را بدون شکستگی یا پارگی تحمل کند و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه و آرامش خاطر می‌شوند.

سطح صاف تر

بسیاری از صنایع و کاربردها برای سهولت استفاده، نظافت و استریل کردن مواد خود به سطحی بسیار صاف نیاز دارند. از عرصه‌های پزشکی و خدمات غذایی گرفته تا صنایع ابزار دقیق تحلیلی، ویژگی صافی لوله‌های سیلیکونی بسیار ارزشمند است.

ماندگاری بیشتر

هنگامی که برای کاربردهای منحصر به فرد خود روی لوله ها و شیلنگ های سیلیکونی سفارشی سرمایه گذاری می کنید، محصول دقیقاً مطابق با نیازهای شما طراحی می شود و باعث می شود که در دراز مدت ساییدگی و پارگی کمتری را در ابزارآلات و مواد مصرفی خود ببینید.

سفارش شیلنگ سیلیکونی دلخواه

آیا می دانستید شرکت ایران بسپار سیلیکون انواع متفاوتی از شیلنگ های سیلیکونی سفارشی را طراحی می کند؟ تنها چیزی که لازم است این است که یک نقشه CAD یا حتی یک فایل PDF را برای ما ارسال کنید تا یک طرح جدید برای شما ایجاد کنیم. جهت مشاوره و راهنمایی در این زمینه با کارشناسان ما در شرکت ایران بسپار سیلیکون در ارتباط باشید.